Tuesday, December 18, 2012

DIY Brush Cleansers

Όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι λίγο πιο ενεργά με το μακιγιάζ και απέκτησα και τα πρώτα μου επαγγελματικά πινέλα, από τις πρώτες μου έγνοιες ήταν το πώς θα μπορέσω να τα διατηρήσω σε καλή κατάσταση καθαρίζοντάς τα χωρίς να χαλάω ένα κάρο λεφτά....
Κι ύστερα ήρθε το internet...
Έψαχνα, έψαχνα, έψαχνα, αλλά όλα ήταν αρκετά ακριβά και δεν ήμουν διατεθειμένη ουσιαστικά για σαπουνόνερο σε μπουκάλι να στερηθώ κάποιο άλλο beauty buy του μήνα ;)
Bρήκα λοιπόν ένα video της -αγαπημένης- Michelle Phan στο Youtube, στο οποίο χρησιμοποιούσε ελαιόλαδο και σαπούνι για τα πιάτα!!! Έτσι, μετά από πολλά πειράματα, έφτασα πλέον κι εγώ να χρησιμοποιώ αποκλειστικά ζεστό νεράκι και Dettol για ευαίσθητες επιδερμίδες. Το ίδιο καλά με έχει βολέψει και η μπάρα σαπουνιού και το κρεμοσάπουνο, απλά το μόνο που αλλάζει είναι ότι ουσιαστικά το πινέλο ή θα το καθαρίσω τρίβοντας το στη μπάρα είτε στο χέρι μου αφού πρώτα έχω ρίξει λίγο κρεμοσάπουνο.

5 "σπιτικές" συνταγές για DIY Brush Cleansers είναι οι εξής:

Brush Cleanser 1
1 φλυτζάνι ζεστό νερό
1 κουταλιά της σούπας σαπούνι για τα πιάτα

Brush Cleanser 2
φλυτζάνι ζεστό νερό
κουταλιά της σούπας βρεφικό σαμπουάν

Brush Cleanser 3
φλυτζάνι ζεστό νερό
κουταλιά της σούπας μαλακτικό ρούχων

Brush Cleanser 4
1 φλυτζάνι αποσταγμένο νερό
2 κουταλιές της σούπας λευκό οινόπνευμα 70%
κουταλιά της σούπας βρεφικό σαμπουάν

Brush Cleanser 5
1/2 
φλυτζάνι ζεστό νερό
1/4 
 φλυτζάνι ξύδι




Για να στεγνώσουν τοποθετήστε τα ξαπλωτά σε μία πετσέτα, ή ακόμα καλύτερα με τα bristles (τις τριχίτσες καλέ) να ακουμπάνε κατακόρυφα την πετσέτα, έτσι ώστε να αποφύγετε να μπει νερό στο μεταλλικό κομμάτι που πινέλου, που είναι και ουσιαστικά αυτό που τα συγκρατεί όλα μαζί :)


Till next time
xoxoxo
Floraki




No comments:

Post a Comment