Thursday, December 20, 2012

Α Chapstick (Medicated) Love Affair

Ο προχθεσινός κατακλυσμός με βρήκε στο δρόμο.....χωρίς ομπρέλα και με αθλητικά παπούτσια!!!!
Προσπάθησα η έρημη να κρυφτώ για λίγο αλλά ο χρόνος με πίεζε κι έτσι έβαλα την κουκούλα του φούτερ μου και εμπρός καλά μου ποδαράκια!!!
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑ ΜΟΥΣΚΕΜΑ...και εννοείται ότι την άρπαξα γερά! ΑΨΟΥ!

Και να γιατί έχω τόοοοοσο μεγάλο έρωτα με το Chapstick Medicated Lip Balm...
Η αλήθεια είναι ότι από μικρή δεν τα πήγαινα καλά με τα διαφόρου τύπου Liposan που κυκλοφορούσαν κατά καιρούς, είτε μου άφηναν έντονη αίσθηση βουτυρίλας στο στόμα, είτε μου βρωμάγανε, γενικά πάντα κάτι έβρισκα να μου φταίει. Έλα όμως που εμένα τα χείλη μου σκάνε χειμώνα - καλοκαίρι;;; Και καθώς βέβαια έχω και την καλή συνήθεια να τα δαγκώνω κάθε τρεις και λίγο μέχρι να ματώσουν, δεν υπήρχε γιατρειά...! Μέγα σφάλμα!!!
Είχα ακούσει για τα chapstick και είχα αγοράσει το κλασσικό μαύρο tube από το φαρμακείο μια μέρα που είχα βάρδια και έκανε απίστευτο κρύο. Η αλήθεια είναι ότι ήμουν πολύ επιφυλακτική αλλά επειδή τα χείλη μου ήταν σε τραγική κατάσταση σκέφτηκα ότι δεν είχα και τίποτα να χάσω...Και πραγματικά οι ώρες πέρασαν και εγώ όλο και το ξανάβαζα και ούτε με ενόχλησε, ούτε μου μύρισε, ούτε τίποτα.
Ενθουσιασμένη γύρισα σπίτι το βράδυ και μπήκα στο ebay (η συνήθεια που έγινε λατρεία) να δω αν έχει καμιά ωραία γεύση να παραγγείλω, γιατί δε λέει κορίτσι πράγμα να μην μυρίζουν τα χειλάκια μου κερασοφραουλοκαρπουζοβερύκοκο!!!!!
Κι εκεί έπεσε το κουρασμένο μου ματάκι στο Medicated...Όταν διάβασα "Helps heal severely dry chapped lips" αυτό ήταν! Δάγκωσα μία ακόμα φορά τα ματωμένα μου χειλάκια και I was sold!!!
Άσε που η τιμή του ήταν η μισή του μισού από αυτό του φαρμακείου!

Μόλις λοιπόν έφτασε μετά από λίγες μέρες, και αφού είχα σχεδόν φάει το μαύρο κλασσικό chapstick, έσκισα τη συσκευασία όπως όπως και (κλασσική 1η κίνηση σε κάθε νέο προϊόν) το μύρισα. Μου θύμισε το Vicks που μου έκανε εντριβές η μανούλα μου! Στα συστατικά του περιέχει καμφορά και μέντα, έτσι με το που το δοκίμασα, εκτός ότι δροσίστηκε το στόμα μου, άνοιξε και η αναπνοή μου!!!
Μη φανταστείτε, δεν βρωμάει από χιλιόμετρο, η μυρωδιά του είναι διακριτική, απλά είναι αρκετή για να καταπραϋνει ερεθισμούς. Δεν θα το έλεγα λιπαρό, είναι ψιλοsticky η υφή του αλλά άκρως δροσιστική και ενυδατική. Νομίζω η καμφορά κάνει όλη τη διαφορά γιατί εκεί οφείλεται το πόσο άμεσα αισθάνομαι το αποτέλεσμα.
Από τότε τα αγοράζω 10-10...έχω από ένα σε κάθε πιθανό σημείο του σπιτιού, σε όοολες μου τις τσάντες, τσέπες μπουφάν - παλτό, μέχρι και ένα έξτρα στο συρτάρι του κομοδίνου μου...!
Και ειδικά τώρα που είμαι κρυωμένη;;;; Πασαλείβομαι μέχρι και στη μύτη! Είναι που είναι ερεθισμένη από το φύσα-φύσα, δεν πρέπει κάπως να την περιποιηθώ λίγο;;; Φυσάμε μυτούλα, πασαλειψατέρ με Chapstick, φυσάμε μυτούλα, πασαλειψατέρ με Chapstick κοκ...!

Άντε και περαστικά μου!

Till next time
xoxoxo
Floraki
















No comments:

Post a Comment