Friday, January 11, 2013

Make Up Geek Lipstick - Review

Τη Marlena από το make up geek την ξέρετε;;; Είναι από της αγαπημένες μου youtube beauty gurus (και όποια θέλει ας ρίξει μια ματιά στο κανάλι της εδώ) η οποία πριν περίπου ένα - ενάμιση χρόνο παρουσίασε τη δική της σειρά προϊόντων μακιγιάζ. Πριν τα Χριστούγεννα καθώς χάζευα στο site της είδα ότι είχε βάλει κάποια προϊόντα με έκπτωση, σκέφτηκα λοιπόν (μιας και προσφέρει πολύ λογικό shipping) να δοκιμάσω τα κραγιόν της.


Έτσι λοιπόν παρήγγειλα τα Ravishing, Foxy και Darling και τα παρέλαβα προχθές! Με πολλή χαρά άνοιξα το κουτάκι και άρχισα να δοκιμάζω!


To Ravishing περιγράφεται ως ματ φωτεινό κόκκινο με ροζ undertone.

  
Αρκετά σκληρό, δύσκολο στην εφαρμογή και πολύ ξηρό! Σαν χρώμα όμως αρκετά καλό, πιο φούξια απ' ότι κόκκινο αλλά οκ, νομίζω με λίγο lip balm από πάνω θα είναι ότι πρέπει.



Το Foxy περιγράφεται ως γλυκό ζεστό φούξια.

 Πολύ λιπαρό, γλυστράει εύκολα και θέλει προσοχή στην εφαρμογή... Λίγο να μην το προσέξεις και πιάνει μάγουλο! Το χρώμα ενώ στο χέρι μου φαινόνταν όντως κάτι σε φούξια, όταν το δοκίμασα στα χείλη μου άφηνε την εντύπωση ότι είχε πολύ πορτοκαλί μέσα και μου φαινόταν κάτι σε πιο χάλκινο... Δεν μου άρεσε!





Τέλος το Darling περιγράφεται ως άτονο ροζ με πολύ λίγο μωβ.

 Εξίσου λιπαρό όπως το Foxy, πολύ γλυκό χρώμα στο χέρι, πιο "πεθαμενέ" στα χείλη...


ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ: Αχ Marlena, αχ..... Και πόσο ήθελα να μου αρέσουν!!!!! Σίγουρα κάποια στιγμή  θα τα χρησιμοποιήσω αλλά δεν τρελλαίνομαι κιόλας... Το μόνο σίγουρο είναι ότι ΔΕΝ θα ξαναψωνίσω από το makeupgeek, θα εξακολουθήσω όμως να παρακολουθώ τα βιντεάκια της Marlena   ;)


Till next time
xoxoxo
Floraki













No comments:

Post a Comment